• Souldiet

Ας μιλήσουμε για αυγά!


Κάθε φορά που πάω στο σουπερμάρκετ μ'αρέσει να παρατηρώ στα ταμεία τα καρότσια από τα ψώνια των άλλων.Με βοηθάει να καταλάβω τι χρειάζεται κατά βάση 1 κουζίνα ενός ανθρώπου... έχω προσέξει ότι υπάρχει ποικιλία στα ψώνια της εβδομάδας αλλά και πολλά κοινά. Ένα από τα κοινά προϊόντα που υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα καρότσια είναι τα《ΑΥΓΑ》

Η καλύτερη υπερτροφή σε όλο τον πλανήτη.

Αυτό έχει λογική αν το σκεφτούμε γιατί είναι μια συμπυκνωμένη τροφή με μικρό όγκο που όμως σε κατάλληλες συνθήκες δίνει ζωή… (γεννιέται ένα κοτοπουλάκι🐣).

Πέρα από την πλούσια θρεπτική αξία και την υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, βλέπω ότι είναι και απαραίτητο τρόφιμο σε όλες τις κουζίνες,εύκολο στο μαγείρεμα, σε πολλές παραλλαγές και πολύ νόστιμο.

Σε αυτό το σημείο να ξεκαθαρίσουμε και να τελειώνει επιτέλους ο μύθος με το αυγό που ανεβάζει τη χοληστερόλη παραθέτω μια επισκόπηση – μετανάλυση 17 ξεχωριστών ερευνών και συνολικά 263,938 συμμετεχόντων που αποδεικνύει ότι η κατανάλωση αυγών δεν έχει καμία επίδραση σε κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων ή εγκεφαλικού σε όχι διαβητικά άτομα

(http://www.bmj.com/content/346/bmj.e8539) : American Diabeditis Association (BJM).

Προτιμήστε τα βιολογικά αυγά ή αυγά ελευθέρας βοσκής.

Μια ισορροπημένη ποσότητα αυγού αντιστοιχεί με 5-6 αυγά την εβδομάδα...ολόκληρα. Για τα ασπράδια και την κατάχρηση τους θα αναφερθούμε σε άλλο κείμενο.