• Souldiet

Πώς να φάτε υγιεινά με το σύντροφό σας!



Από προσωπική εμπειρία αλλά και από αυτά που ακούω στις συνεδρίες μου καταλαβαίνω ότι ο σύντροφός μας επηρεάζει παρά πολύ μα πάρα πάρα πολύ στις διατροφικές μας συνήθειες.


Για να γίνει πιο αρμονική η διατροφική αλλαγή στη κουζίνα σας θα πρέπει να γίνει με σεβασμό και τακτ.

Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να γίνετε πρότυπο υγείας στο σπίτι.

Να αναλάβετε για ένα μικρό χρονικό διάστημα εσείς την κουζίνα και όλο το μαγείρεμα. Σε αυτό έχω πρότυπο την Μητέρα μου. Πριν περίπου 12 χρόνια είχε πάρει στα χέρια της τα αποτελέσματα από τις εξέτασης αίματος του Πατέρα μου και οι τιμές της χοληστερίνης ήταν λίγο τσιμπημένες.

Και κατάστρωσε σχέδιο! Σταμάτησε το τσιγάρισμα και το αλάτι στο μαγείρεμα. Ο πατέρας μου πάντα γκρίνιαζε αλλά με λίγη κουβέντα που του έπιανε και τόσο πεινασμένος που ήταν ξεχνιόταν και το συνήθισε. Αντί για το αλάτι ξεκίνησε να βάζει μπαχαρικά και μπόλικο λεμόνι σε όλα τα γεύματα. Η αντίδραση μας πάλι η ίδια αλλά και αυτό το συνηθίσαμε.

Δεν έφερε ποτέ στο σπίτι σοκολάτες,μπισκότα,αλεύρι,ζάχαρη, ηλιέλαιο ,κατεψυγμένα,αναψυκτικά, γλυκά ,ψωμί. Μας είχε ένα ψυγείο γεμάτο φρούτα και λαχανικά. Δεν μας έδωσε το περιθώριο να μας λείψει ή να ζητήσουμε κάτι από αυτά τα ταξικά τρόφιμα γιατί απλά δεν είχαμε οπτική επαφή με αυτά. Με το τρόπο της έφτασε τον Πατέρα μου σε ένα πολύ καλό σημείο υγείας.


Τι μπορείς να κάνεις και εσύ λοιπόν;


Δημιουργήστε κίνητρα, ιδέες, πρότυπα υγείας για σας και τον σύντροφο σας με βασικό παράγοντα την επικοινωνία για έναν κοινό ή ατομικό στόχο με πολύ κατανόηση και αγάπη. Ο σύντροφος μας βρίσκεται συχνά στο επίκεντρο του συστήματος υποστήριξης μας. Αφού το αποδεχτούμε μπορούμε να ξεκινήσουμε εμείς τη διαδικασία διατροφής ετοιμάζοντας αυτό το Σαββατοκύριακο ένα θρεπτικό πρωινό γεμάτο ενέργεια και χαμηλά λιπαρά. Δώσε προσοχή στην εμφάνιση του φαγητού και φρόντισε ώστε είναι λίγο δελεαστική η εικόνα! Δε χρειάζεται να παραγγείλετε ή να φάτε έξω και τις δύο μέρες. Μαγειρέψτε κάτι για τους δύο σας ή ακόμα καλύτερα για τη παρέα σας!