• Souldiet

Τζίντζερ

Ενημερώθηκε: 6 Ιουν 2018



Τζίντζερ ή αλλιώς πιπερόριζα!

Η πιο εναλλακτική λύση για την κατανάλωση του τζίντζερ είναι σε μορφή αφεψήματος. Θα χρειαστείτε περίπου 85 ml τζίντζερ, 700 ml νερό και μια γλυκαντική ουσία της επιλογής σας (όπως η στέβια, το μέλι, σιρόπι σφένδαμου ή μαύρη ζάχαρη) διότι είναι ελαφρώς πικρό. Αφού πλύνετε και στεγνώστε καλά τη ρίζα, καθαρίστε από τη φλούδα και κόψτε τη σε λεπτές φέτες ή κυβάκια. Βράστε νερό, προσθέστε το τζίντζερ και αφήστε το να βράσει για μερικά λεπτά. Άλλη μια επιλογή είναι να βάλετε τη ρίζα σε ένα μπολ και να ρίξετε καυτό νερό μέχρι να το καλύψετε. Αφήστε το έτσι για 5 λεπτά. Σε κάθε περίπτωση στραγγίξτε και πιείτε το. Καμία φορά προσθέτω φέτες από λεμόνι ή χυμό από λεμόνι, κυρίως όταν έχω κάποιο κρύωμα. Για επείγουσες περιπτώσεις, μπορείτε να το καταναλώσετε ωμό.

Αν θέλετε να καταναλώσετε ωμή τη ρίζα τζίντζερ, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Αρχικά πλύνετε και καθαρίστε το καλά. Στη συνέχεια, τρίψτε το ή κόψτε το σε κύβους για να το προσθέσετε σε σούπες, σάλτσες ή βραστά (με αυτό το τρόπο δεν το τρώτε ωμό). Θα μπορούσατε να μουλιάσετε μια αποξηραμένη ρίζα σε νερό, ζωμό ή χυμό και να την προσθέσετε στις συνταγές σας. Μπορεί επίσης να είναι συνοδευτικό στο σούσι καθώς και σε άλλα εξωτικά πιάτα.

Το τζίντζερ για μένα είναι από τα πιο ισχυρά superfood.

•Θεραπεύει το έλκος. •Βελτιώνει τις λειτουργίες του πεπτικού συστήματος. •Βοηθάει στην πρόληψη των εντερικών προβλημάτων. •Ισχυρό αντιφλεγμονώδες και αναλγητικό. •Είναι πολύ αποτελεσματικό κατά της ναυτίας. •Μειώνει τη διάρροια και την δυσκοιλιότητα. •Προωθεί την καλή κυκλοφορία στα άκρα. •Προλαμβάνει τις καρδιακές παθήσεις.

Και το πιο αξιοσημείωτο... 《Θεραπεύει την υπερκόπωση 》