• Souldiet

Γάλα αμυγδάλου: Φτιάξτε το μόνοι σας

Ενημερώθηκε: 22 Μαι 2018




Μια πολύ απλή, εύκολη και εναλλακτική λύση για άτομα που δεν αγαπούν το γάλα ζωικής προέλευσης ή έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.

Το γάλα αμυγδάλου είναι πλούσια πηγή ασβεστίου, μαγγανίου, βιταμίνης Ε και σεληνίου ,καλίου και χωνεύετε εύκολα.

Περιέχει ακόρεστα λιπαρά και η φλούδα από τα αμύγδαλα περιέχει φλαβονοειδή τα οποία βοηθούν στην υγειά της καρδιάς .

Δε θα σας κλέψει καθόλου χρόνο ούτε κόπο…


Διαδικασία

· Σε ένα μεγάλο μπολ με νερό ρίχνετε μέσα μια κούπα ανάλατα αμύγδαλα είτε με τη φλούδα τους είτε ξεφλουδισμένα. Τα αφήνετε για 8 με 10 ώρες περίπου να μουλιάσουν.



Το επόμενο βήμα ….

· Βάζουμε στο blender τα αμύγδαλα (1 κούπα περίπου) και νερό (2 κούπες περίπου) σε αναλογία 1 προς 2

· Τα χτυπάτε για 1-2 λεπτά και το διπλοσουρώνετε.



ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ

Μέσα στο μείγμα μπορείτε να βάλετε μέλι, κακάο, αγαύη, κουρκουμά, σπιρουλίνα ή ακάι.

Το γάλα διατηρείται σε γυάλινο μπουκάλι στο ψυγείο μέχρι και 4 ημέρες.

1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου 250 ml

ΘΕΡΜΙΔΕΣ 30-40 Kcal

ΛΙΠΟΣ 2,5-3γρ

ΠΡΩΤΕΙΝΗ 1γρ

ΦΥΤΙΚΕΣ ΙΝΕΣ 1γρ


Το χρησιμοποιείτε: - Σε smoothies (με φρούτα: μπανάνα ή φράουλες και τριμμένο πάγο) - Σε milkshake - Σε συνδυασμό με δημητριακά ολικής άλεσης - Σε γλυκές κρέμες, ρυζόγαλο - Σε συνταγές που απαιτούν ψήσιμο: κέικ, ψωμί - Σε λαχανικά ογκρατέν (μπρόκολο, κουνουπίδι) - Σε μπεσαμέλ (με τυρί και σπανάκι) - Αντί για κρέμα γάλακτος στη μακαρονάδα ή στο ριζότο με άσπρη σάλτσα


#almondmilk #DIY