• Souldiet

Late night cravings

Ενημερώθηκε: 22 Μαι 2018



  1. Τρώγε ικανοποιητική ποσότητα φαγητού στο βραδινό σου. Η αναλογία θρεπτικών συστατικών πρέπει να είναι σαφώς πολύ αυξημένη συγκριτική με τις προσλαμβάνουσες θερμίδες.

  2. Δεν είναι λογικό να τρως το βραδινό σου στις 5 και να πηγαίνεις για ύπνο στις 12. Προφανώς θα πεινάσεις και θα θελήσεις να φας κάτι παραπάνω. Επέλεξε να κάνεις υγιεινά , μικρά σνακ ώστε να αποφύγεις να καταναλώσεις κάτι που θα σε γεμίσει ενοχές και τύψεις. Προγραμμάτισε τα γεύματα σου ώστε να αποφύγεις τις λιγούρες

  3. Κοιμήσου αρκετά ώστε να έχεις την απαραίτητη ενέργεια

  4. Κατανάλωσε αρκετά υγρά. Μην μπερδεύεις την δίψα με την πείνα. Οφείλουμε να ακούμε το σώμα μας και τις ανάγκες του.

  5. Όταν τρώω βιαστικά και απερίσκεπτα το κάνω πιθανότατα γιατί είμαι στενοχωρημένη-στρεσαρισμένη για αυτό και επιλέγω ανθυγιεινές τροφές. Αν όμως φάω όταν πεινάσω πραγματικά θα επιλέξω θρεπτικές τροφές που θα με κρατήσουν χορτάτη και θα απολαύσω το γεύμα μου απερίσπαστη από κάθε είδους εξωτερική παρεμβολή. Τρώγε με σύνεση, πάρε το χρόνο σου και απόλαυσε κάθε μπουκιά.