• Souldiet

Mindfulness tips για τις διακοπές σας!

Ενημερώθηκε: 13 Ιουλ 2018


Mindfulness tips που θα σε βοηθήσουν να απολαύσετε τις επόμενες διακοπές σας και να φέρετε μαζί σας σπίτι μερικά από τα θετικά vibes των διακοπών.


Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο υπάρχει το ρητό: χρειάζομαι διακοπές από τις διακοπές μου. Οι έρευνες δείχνουν ότι τα οφέλη των διακοπών μπορεί να μειωθούν μέσα σε μια εβδομάδα από την επιστροφή στην εργασία. Μια μελέτη του 2010 στην οποία συμμετείχαν 1.500 παραθεριστές και μη-παραθεριστές, έδειξε ότι εκείνοι που πήγαν διακοπές δεν ήταν στην πραγματικότητα πιο ευτυχισμένοι όταν επέστρεψαν από όσους δεν πήγαν διακοπές.


Όπως διαπίστωσαν οι ερευνητές, η βασική διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων ήταν στη μορφή των διακοπών: οι παραθεριστές που έκαναν πιο χαλαρωτικές δραστηριότητες στον χρόνο των διακοπών τους ανέφεραν υψηλότερα επίπεδα ευτυχίας μετά το ταξίδι. Επιπρόσθετα, οι ερευνητές είδαν την ευτυχία του pre-trip παραθεριστή ως μια "ένδειξη των παραθεριστών που προσβλέπουν τις διακοπές τους".


Έτσι, ίσως είναι όχι μόνο οι διακοπές που μετράνε - αλλά και το πώς σχεδιάζεστε τις διακοπές. Οι τρεις παρακάτω συμβουλές ίσως σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε τις επόμενες διακοπές σας (ή γιατί όχι το Σαββατοκύριακο).


1) Δημιουργήστε ελεύθερο χρόνο

Συνήθως στις διακοπές έχουμε μια μακρά λίστα με πράγματα που θέλουμε να κάνουμε και πράγματα που θέλουμε να δούμε. Κατά περιόδους δοκιμάστε να αφήσετε στην άκρη τη "to do list" και απλά να παρατηρήσετε το περιβάλλον σας. Δείτε το τρόπο με τον οποίο το περιβάλλον όχι μόνο ενισχύει τις διακοπές σας αλλά και μερικές φορές φέρνει το κλίμα και την ευχαρίστηση των διακοπών στο σπίτι σας.


2) Πάρτε χρόνο για να διαλογιστείτε

Ενσωματώστε την πρακτική του διαλογισμού στις διακοπές σας. Οι ερευνητές της ιατρικής σχολής του Χάρβαρντ διενήργησαν μια μελέτη όπου συνέκριναν τους ανθρώπους που έφυγαν σε διακοπές έξι ημερών έναντι των ανθρώπων που πήγαν σε ένα καταφύγιο διαλογισμού. Αυτό που βρήκαν ήταν ότι και οι δύο ομάδες είχαν θετικές επιπτώσεις στη μείωση του άγχους και την ανοσολογική τους λειτουργία και η ομάδα που πήγε στο κέντρο διαλογισμού - που πήρε χρόνο για περισσότερο διαλογισμό και γιόγκα - είδε μεγαλύτερο αντίκτυπο. Άρα, τι μας μαθαίνει αυτή η έρευνα;. Αν πρόκειται να πάτε σε διακοπές, δείτε εάν μπορείτε να ενσωματώσετε τον διαλογισμό για να πραγματικά διπλασιάσετε το αντίκτυπο των διακοπών σας.


3) Μείνε στις θετικές στιγμές

Οι διακοπές είναι προσωρινές. Δείτε αν μπορείτε να διαχειριστείτε τις δύσκολες στιγμές με εγκράτεια. Προσπαθήστε να απολαμβάνετε και να είστε ευγνώμονες για τις υπέροχες στιγμές που υπάρχουν. Ανακαλύψτε ακόμα και εκείνες τις μικρές, ωραίες, μοναδικές στιγμές των διακοπών και αφήστε τον εαυτό σας να τις ζήσει στο έπακρο!