Eat Well


 Αγαπάμε το καλό φαγητό και μοιραζόμαστε μαζί σας λαχταριστές προτάσεις μαγειρικής.
 Βρείτε εδώ τη συνταγή που σας ταιριάζει και μοιραστείτε το αποτέλεσμα μαζί μας -  οι συνταγές ενώνουν  ανθρώπους που επιθυμούν να μοιράζονται τις μαγειρικές τους γνώσεις, να τις εμπλουτίζουν και να ανακαλύπτουν νέες ιδέες!

Κάντε την καθημερινή μαγειρική σας, διασκέδαση!

1 Ιουν 2018

Γρανίτα φράουλα

0 σχόλια

 

 

Υλικά: (για 4 μερίδες)

 

• Μισή κούπα ζάχαρη • Μισή κούπα ζεστό νερό • 3 κούπες ψιλοκομμένες φράουλες • 2 κουταλιές της σούπας χυμό λεμονιού

 

 

Εκτέλεση:

 

Σε ένα μπλέντερ ανακατεύετε το νερό με τη ζάχαρη, μέχρι να διαλυθεί τελείως. Στη συνέχεια ρίχνετε μέσα τις φράουλες και τον χυμό λεμονιού. Τα χτυπάτε μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Αδειάζετε το μείγμα σε ένα ταψάκι, καλύπτετε με αλουμινόχαρτο και το βάζετε στην κατάψυξη για 3 ώρες. Μετά από τις 3 ώρες, το βγάζετε και ανακατεύετε καλά. Το ξανακαλύπτετε και το βάζετε κατάψυξη για τουλάχιστον 5 ώρες.

Newest Posts
  • Υλικά: (για 2 άτομα) ½ κούπα βρώμη 1 κούπα νερό ¼ κούπας γάλα αμυγδάλου 1 κσ αμυγδαλοβούτυρο 2 μπανάνες, σε κομμάτια, παγωμένες 1 κούπα φράουλες, σε φέτες Σερβίρουμε με φέτες αμυγδάλου και φράουλας. Εκτέλεση: Σε ένα κατσαρολάκι βάζουμε τη βρώμη με το νερό και βράζουμε σε χαμηλή φωτιά για 5-6 λεπτά. Προσθέτουμε το γάλα αμυγδάλου και το αμυγδαλοβούτυρο και ανακατεύουμε μέχρι να ενσωματωθούν. Αφαιρούμε από τη φωτιά και αφήνουμε να κρυώσει ελαφρά. Τοποθετούμε τις φράουλες με τις μπανάνες σε ένα μπλέντερ και χτυπάμε μέχρι να έχουμε ένα μείγμα. Αν χρειαστεί προσθέτουμε ελάχιστο γάλα αμυγδάλου, προσέχοντας να μη το παρακάνουμε καθώς θέλουμε μια παχύρρευστη κρέμα. Για να σερβίρουμε, δημιουργούμε στρώσεις από βρώμη και κρέμα φρούτων σε δυο μπολ και σερβίρουμε τα αμύγδαλα και τις φράουλες.
  • Υλικά: 3 μπανάνες ώριμες 370 γρ. αλεύρι βρώμης 1 κ.σ. λάδι καρύδας 130 γρ. ανάλατα αμύγδαλα χοντροκομμένα 2 κ.σ. κανέλα 130-140 γρ. γάλα αμυγδάλου (θα χρειαστεί να το υπολογίσουμε με το μάτι) προαιρετικά 1 κ.σ. εκχύλισμα βανίλιας Εκτέλεση: Σε ένα μπολ πολτοποιούμε τις μπανάνες με ένα πιρουνάκι, ρίχνουμε το λιωμένο λάδι καρύδας και ανακατεύουμε. Προσθέτουμε το αλεύρι βρώμης, την κανέλα και τη βανίλια και ανακατεύουμε. Ρίχνουμε το γάλα αμυγδάλου σιγά σιγά ανακατεύοντας συνεχώς μέχρι να γίνει ένας ωραίος χυλός!! (καμιά φορά μπορεί να χρειαστεί και λιγότερο ή περισσότερο από τη δοσολογία αναλόγως το αλεύρι) Ενσωματώνουμε στο μείγμα μας μερικά από τα χοντροκομμένα αμύγδαλα. Απλώνουμε σε ταψάκι με λαδόκολλα και ρίχνουμε από πάνω τα υπόλοιπα αμύγδαλα. Ψήνουμε στους 170-180 βαθμούς για μισή ώρα με 40 λεπτά. Το μπανανόψωμο ακόμα και όταν είναι έτοιμο παραμένει αρκετά ζουμερό,όποτε προσοχή μη ξεγελαστούμε και το ψήσουμε παραπάνω! Μόλις είναι έτοιμο το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει εντελώς. Πασπαλίζουμε με κανέλα, καρύδια και σταφίδες εάν θέλουμε!
  • Υλικά: (για 16 μικρές μπάρες) για τη βάση: 1 1/2 κούπα αμύγδαλα 1 1/2 κούπα βρώμη 1 κσ. σπόρους chia 1/4 κούπας σιρόπι σφενδάμου 1/4 κούπας νερό 1 κγ. βανίλια για τη "μαρμελάδα" blueberries: 340 γρ. blueberries 1/3 κούπας και 1 κσ. σπόρους chia 1 κσ. σιρόπι σφενδάμου για την επικάλυψη: 1/3 κούπας κακάο 1/3 κούπας σιρόπι σφενδάμου 1/3 κούπας λάδι καρύδας Αυτές οι μπάρες είναι ιδανικές για τις στιγμές που αποζητάμε κάτι γλυκό! Θρεπτικές και υγιεινές είναι σίγουρο ότι θα ικανοποιήσουν κάθε μας λιγούρα! Στρώνουμε ένα ταψί διαστάσεων 23*12 με αντικολλητικό χαρτί. Σε ένα μπλέντερ χτυπάμε όλα τα υλικά της βάσης μέχρι να έχουμε ένα μίγμα, και το απλώνουμε στο ταψί μας. Πολτοποιούμε τα blueberries με το σιρόπι σφενδάμου, προσθέτουμε τους σπόρους chia και το αφήνουμε στην άκρη για 20 λεπτά μέχρι να πήξει και έπειτα το απλώνουμε πάνω από τη βάση μας. Σε ένα μικρό μπολ ανακατεύουμε όλα τα υλικά της επικάλυψης και την απλώνουμε πάνω από τη "μαρμελάδα" blueberries. Τοποθετούμε στην κατάψυξη μέχρι να στερεοποιηθεί. Για να σερβίρουμε, το βγάζουμε από την κατάψυξη 15-20' νωρίτερα, το αφήνουμε να ξεπαγώσει ελαφρά, και το κόβουμε σε κομμάτια. Αποθηκεύουμε στο ψυγείο για έως και μια εβδομάδα!